Skip to main content

Pusat Pengetahuan, Komunikasi & Teknologi USM Kejuruteraan

Kajian Kepuasan Pelanggan (PPKT) / Customer Satisfaction Survey (PPKT)

gambar survey email

Pelanggan yang dihormati,

Pusat Pengetahuan Komunikasi & Teknologi (PPKT) dari semasa ke semasa mengadakan kaji selidik kepuasan pelanggan bagi mengukur keberkesanan sistem pengurusan kualiti dalam perkhidmatan yang diberikan. Sukacita kami berharap tuan/puan dapat meluangkan sedikit masa untuk menjawab soalan yang disediakan.

Survey kepada kajian kepuasan ini boleh dicapai di alamat http://app.eng.usm.my/css/

Tarikh tutup penyertaan pada  15 Disember 2016.

Terima kasih atas kerjasama tuan/puan.


Dear Customers,

Centre for Knowledge, Communication & Technology (PPKT) from time to time provides customer satisfaction surveys to measure the effectiveness of the quality management system in the service provided. We hope you could spend a little time to answer the following questions.

Further information the survey can be accessed at http://app.eng.usm.my/css/

The survey will be closed at 15 December 2016.

Thank you for your kind cooperation.